Оздоровлення роздрібної торгівлі. Як встановити успішні стратегічні взаємини
Автор: Роб Джонс, Ден Мерфі Мова: Російська Видавництво: Balance Business Books Наявність: На складі
Здатність створити успішне підприємство у сфері роздрібної торгівлі залежить від характеру взаємовідносин між чотирма групами людей: споживачами, акціонерами, працівниками та постачальниками. Ця книга допоможе вам проникнути углиб цих стратегічних взаємин і продемонструє, яким чином ви повинні переосмислити свою діяльність, якщо хочете домогтися успіху. Гумористичний підхід авторів не повинен вести вас в оману, оскільки в книзі міститься безліч передових ідей.
Головна роль відводиться нової теорії бренду, яка демонструє, як можна трансформувати лояльність покупців і обслуговування. Уважно вивчивши структуру мережі постачальників, ми знайдемо шлях, який здатен вивести нашу діяльність на якісно новий рівень. У новому столітті пильна увага приділяє-ся також задоволення від роботи. В любом случае решение проблемы кажется парадоксальным — как только мы найдем способ, благодаря которому человеческий фактор сможет снова стать одним из элементов стратегии, нам на самом деле удастся повысить объективность стратегии и расширить сферу ее влияния.
Поєднання ключового досвіду роздрібної торгівлі з сучасною теорією і невичерпним гумором, робить цю книгу таким підручником по стратегії роздрібної торгівлі, якого всі чекали. Ця захоплююча книга послідовно роз'яснює суть питання, і є до непристойності смішний — у цьому також полягає ключ до успіху в сфері роздрібної торгівлі.
Основні | |
---|---|
Виробник | Balance me |
Країна виробник | Фіджі |
Тематика | Банківська справа |
Мова видання | Російська |
Вид палітурки | Твердий |
Стан | Новий |
- Ціна: 77 ₴